patriciafrisk

#fucked

Kategori: Allmänt

förlåt för allt illa du tycker jag orsakat dig under åren.. jag var bara ett barn, ett osyldigt, ensamt barn.. Att du inte såg det, att du inte sa något, att du inte ens vågade agera.. Jag står här ensam och sårbar ändå fortsätter ni alla att äta mig.. sticker det så mycket i ögonen att jag är starkare än er, att jag är bättre & klokare än er?! Jag ställer mig frågan varje dag varför... Vet ni ens det sjäälva? Hade ni haft kulor till att ens erkänna att det är NI som är dom elaka jävlarna i denna situation???? ha, knappast.. Jag är så ledsen och arg på er... att ni ens har mage att säga att det är mitt fel? att jag får skylla mig själv.. vilken av alla dessa jävla situationerna har jag satt mig själv i? INGEN... Hade pappa levt idag hade ni aldrig, ingen av er vågat yttra er eller bete er på detta sätt ni gör just nu... Jag tackar min pappa ödmjukast över att han krigade så länge mot sin sjukdom som han gjorde, annars hade jag aldrig levt idag... Ni alla lämnade mig, ni alla bara stack huvudet i sanden och lät mig bli knullad av samhället.. jag har fått hanka mig fram helt själv genom att flytta till den ena efter den andra, jag jobbar och sliter för att kunna äta på kvällen, jag gråter mig till sömns varenda natt på grund av er, ni som kallar er VUXNA?!?!?!???!? 
Men det finns ju dom som har det värre... jasså? i detta samhället så klassas jag faktiskt som hemlös & hemlös i detta samhälle är väl det värsta eller?! Har ni ens titta på situationen från en annan synvinkel än er egen? eller ni bara kör ert eget..? Jag förstår verkligen inte, förstår ni ens själva vilket ansvar ni lagt över på mig? Ni är patetiska, ni borde inte ens få sova gott på kvällen.. har ni ens försökt att förstå? har ni ens sett? har ni ens känt efter? jag vill att ni alla ska veta att nästa 80 % av min vakna tid vill jag bara sova, dö & träffa min älskade pappa igen... försök förstå känslan era äckliga kalla hemska robotar! 
jag är så trött att jag inte ens orkar stiga upp på morgonen, att jag inte ens kan känna glädje, inte ens känna sorg.. jag är helt tom, helt slut! 

#allatrormeningenvetnågot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: